Tema: Re: HTCP motherboard
Autorius: ROOTS
Data: 2016-03-27 23:34:01
Man reikia motinos su ATX maitinimu, Dezuteje yra atx jungtis. Tai asus H81
netinka.

J31*0 / J37*0??? cia kokie? as tik su N mates.

Man reikia kuo greiciau. Geriau butu iskart su procu. Ziuriu amazon.de .
Kolkas radau situos. Kaip tie Asrock? Galima pirkt? Ju pliusas man 6 usb.

http://www.amazon.de/Asrock-N3700-ITX-Mainboard-Braswell-SO-DIMM/dp/B00YH2I5KO/ref=pd_sim_sbs_147_51?ie=UTF8&dpID=51xMSuaWxLL&dpSrc=sims&preST=_AC_UL160_SR160%2C160_&refRID=0RAXRDSCCNX36H6XKP5R
http://www.amazon.de/Asrock-N3150-ITX-Mainboard-Braswell-SO-DIMM/dp/B00YF9T1SY?ie=UTF8&keywords=N3700&qid=1459079783&ref_=sr_1_1&s=computers&sr=1-1
http://www.amazon.de/MSI-Mainboard-N3150I-1150-Intel/dp/B014C3HBZC/ref=sr_1_1?s=computers&ie=UTF8&qid=1459108198&sr=1-1&keywords=msi+n3150

O gal yra koks nebrangus NUC barebone? susimesciau savo ssd ir ramus.

"MRT"  wrote in message news:nd8tlg$j4t$1@trimpas.omnitel.net...

Is ganetinai fainu (zema, ji skirta AIO projekteliams.. PSU tylus, tinka
koks nors DELL'o kroviklis):
http://www.skytech.lt/h81t-asus-h81t-h81-dualddr31600-sata3-hdmi-dvi-mitx-p-184231.html
procas - celka G1840 .. jo videlka netgi 4K gal kazkiek kramto..

Is modernesniu - S1151 miniITX (gal ir nerasi su SODIMM, gal dzin ir DDR4)..
Procas G3900 - jo videlka tarsi dar smagesne.. tiesa, neisbandziau smagumo
po Win7..

Su 5-os kartos laptop'iniu Pentium ir Intel HD - malonesnis veikimas nuo
Win8.1..
(su Win7 - mozillos video per flash'a lyg ir nesikreipia i DXVA per D11D3,
per HTML5 - OK)..

Celeron'a galima downclockint, jei kartais ir CPU pasyvaus noresi - sansu
paleist yra..
(man G1820 pasyviai su dideliu radiatorium eina)..

Tiesiogines alternatyvos turetam - N31*0 / N37*0 ar J31*0 / J37*0
https://en.wikipedia.org/wiki/Silvermont#Desktop_processors_.28Braswell.29
https://en.wikipedia.org/wiki/Intel_HD_and_Iris_Graphics#Capabilities
Sie taupesni, bet is principo jie man neitin.. bet jei siuos ziuret -
butinai 4Core.
Jie gyvena cia:
http://www.skytech.lt/pagrindines-plokstes-priedai-pagrindines-plokstes-c-86_85_826_248.html?f=s(),g(),p(482,3328),k(27.99,738.00)&frag=&fragd=0&pav=undefined&sort=5a&sand=0&grp=1&pagesize=100&page=1
tik atmetam visokiu 1800/1900/3050 ir pan... zr. naujesnius ir su 4core.. ar
idealiai draugauja su Win7 nzn..
is principo cia tos broadwell'ines Intel HD, kurios man su Win7 laptop'e
oziukus rode..