Tema: Re: NAS namams
Autorius: Kesha
Data: 2016-03-16 09:07:12
Turiu aš tą 431pliusą pasiėmęs (begėdiškai pigiai kainavo, kažkokia
akcija buvo elko, tai teko prigriebt).
Kadangi jokių raidų nenaudoju jame, o tik kaip filmų-šiukšlių laikyklę
(tingiu aš tvarką daryti mediatekoje, tai paprasčiau daug vietos
turėti).
Realiai man gaunasi kažkas apie 80MB/s uploadas, dirba tikrai greičiau
nei visi kiti buvę "nekilmingi" NAS'ai, be to tikrai tylus.
Torentų irgi nepompinu juo.