Tema: Re: NAS namams
Autorius: ROOTS
Data: 2016-03-15 17:26:19
NASas naminis. Apkrovimai naminio lygio: susidet filmus, foto, video.
Pagrinde as vienas i ji kisiu, is tvboxo is jo filmus ziuresiu, na ir dar
ten keli juzeriai kartais pasijungs kokio filmuko apziuret ar panasiai.
P2P eis i kompa, nes per VPN. NASe VPN bijau del atsijunginejimu nuo VPN,
klausimas ar sustotu siust p2p atsijungus vpnui.
Dabar i savo NASa uploadinu 14MB/s maximum, down 23MB/s. Tai tas simtas man
cia butu jau tiesiog zAibas :)

"MRT"  wrote in message news:nc93h8$uiq$1@trimpas.omnitel.net...

>O tai 0.5gb vs 1gb  kaip? Jokio skirtumo?

sias laikais ram'o per daug nebuna :) ..
ypac, kai gigus skaiciuojam ant rankos pirstu.

> Windows Upload (MB/s) -     80    157
> Windows Download (MB/s) -     110    193
> ir truputi suvartojimas skiriasi.

Tau aktualu abiem sniurais siurbt tuos 157-193 MB/s?
Nes vienu gigabitu tai koks ~110 MB/s jau yra gerai ko gero..

Pagalvojau is kur toks stebuklas gimsta..
https://www.qnap.com/i/en/product/model.php?II=156
Tipo Product performance tabe.. nu OK..

Paieskokim teisybes ir pas reviewerius:

http://www.legionhardware.com/articles_pages/qnap_ts_431,1.html
http://www.legionhardware.com/articles_pages/qnap_ts_431_7135,1.html

aj, ziurim is karto "+", ten gal pasakys kiek % greitesnis..
grubiai vos ne dvigubai turetu but.. o gal kazkur ir daugiau:

suvartojimas:

http://www.legionhardware.com/articles_pages/qnap_ts_431_7135,4.html
When testing the TS-431 we saw unexpectedly high power draw and the same is
true for the TS-431+.
QNAP only claims a typical power draw of 26 watts, but we were seeing as
high as 49 watts.

http://www.legionhardware.com/articles_pages/qnap_ts_431_7135,5.html

The QNAP TS-431 was <..> 104.9MB/s.
The TS-431+ is faster <..> with 112.3MB/s

The QNAP TS-431+ managed 77.7MB/s <..> making it 21% faster than the TS-431

The original QNAP TS-431 was quite slow in our program download test and
here we see that
the TS-431+ is a vast improvement, offering 47% more performance with a
transfer speed of 31.8MB/s.

Pala, rimciausias tiuning 31.8MB/s vietoj 21.7MB/s
Siaip abu skaiciai tokie salyginiai.. aj va - TS-451 irgi tik 23.1MB/s

The original QNAP TS-431 only managed 82.4MB/s in the large file upload
test, whereas
the TS-431+ delivered 34% more performance (110.3MB/s) and was ultimately
limited by the Gigabit interface.
TS-451 - 88.7MB/s

This time we see a 42% boost in performance when comparing the TS-431+ to
the TS-431.
With a throughput of 85.9MB/s the TS-431+ was one of the fastest devices we
tested <..>

This time we see a massive 64% performance improvement when moving from
the QNAP TS-431 to the TS-431+. With a throughput of 47.9MB/s the TS-431+

http://www.legionhardware.com/articles_pages/qnap_ts_431_7135,7.html

sustained 70.3MB/s, making it 53% faster than the original TS-431
44% increase in performance for the QNAP TS-431+ over the standard TS-431.
A huge 80% performance advantage favoured the QNAP TS-413+ over the TS-431
in the program copy test.

http://www.legionhardware.com/articles_pages/qnap_ts_431_7135,8.html

The random 512K performance is much lower than what we were expecting based
on previous tests.
That said the TS-431+ might have been much slower than the Synology DS415+
but it was also a considerable improvement over the standard TS-431.

tik grafikelis man kazka kito sako..

http://www.legionhardware.com/images/review/QNAP_TS-431_plus/Crystal_03.png

TS-451 abiems gausiai pakrauna.

*******

http://www.legionhardware.com/articles_pages/qnap_ts_431_7135,10.html

The TS-431+ is also cheaper than QNAP’s own TS-451 despite being faster in
the majority of our tests.
Of course the TS-451 is chasing a different buyer as it is more geared for
media consumption and can double as a HTPC.

Pakankamai nemazai vietu, kur nasumas makaluojasi greitesnis kokiais nuo
simboliskai iki ~30-40%
Poroj vietu nuskambejo "massive" su +64% ir "huge" su +80% -
ir tai ne upload'as, ir ne download'as.. o vidinis kopijavimas NAS'e.
Kaina nepasakyciau kad labai simboliskai skirtusi 250 Eur vs 338Eur..
TS-451 uz 417Eur ir dar TS-451+-2G 479Eur

4HDD startas 250Eur .. tada +88 / +79 / +62

Sioje vietoj ir lieka pirkejui dilema.. tie +88Eur ner baisiai daug..
bet isleist juos.. ar sutaupyt.. gal NAS'o apkrovos bus tokios, kad skirtumo
nepastebesi.
Performance skirtumas pagal testus lyg ir ne kartais matuojamas..