Tema: Re: NAS namams
Autorius: Bronco
Data: 2016-03-14 19:24:57
On 2016-03-14 17:08, MRT wrote:
> RAID6 as nerekomenduociau vien del to, kad jis nera "simple".

Kalbant apie baltus NAS, tai tas RAID6 sudėtingumas galutiniam
naudotojui niekuo nepasireiškia, nebent kokiu gudriu gamintojo
pavadinimu. T.y. turint 6HDD NAS, net ir neturėtų kilti abejonių, jog
būtent RAID6 rekomenduotinas. O kaip jis jau ten vadinasi konkrečiame
NAS'e, tai kita istorija.

> O finansiskai ko gero tas ant to gali gautis:
> 5x4TB RAID6 = 12TB == 12TB = 4x6TB RAID10

Pagal pinigus tikrai gali būti. Bet taip iš akies primečiau, jog minėtu
atveju RAID6 bus juntamai saugesnis už RAID10, nes RAID6 atveju bet
kuriems dviems diskams sugriuvus, masyvas dar bus gyvas, o RAID10
atveju, sugriuvus antram diskui, masyvui išgyvent šansai 50/50.

> PS. 0 patirties su tarkim RAID5 pernesimu kitur ir jo prikelimu..

Nu, čia jau šioks toks pain in ass. Duomenis užsibakupint tai tikrai
reiks prieš pernešimą.

> O vat su RAID1, jei kokia fygnia nutinka - kiek drasiau ir
> galimai po triju ar keturiu keiksmazodziu info turesi..

O gal net nereiks keiktis iš viso. Bet man būtent todėl labiausiai
patinka drive pool variantas, va ten tai sėdi atsilošęs ir diskus
kaitalioji kaip nori, kokia nori seka ir viskas automatiškai susikilnoja
ir niekas niekur neišnyksta. Perkelt irgi užtrunka lygiai tiek, kiek
diską nuo vieno kompo iki kito nunešt ir prisukt.