Tema: Re: Pirksiu MB 1156
Autorius: [mikro]
Data: 2016-03-01 22:23:28
taigi, ka as ir sakau - papugos ne viskas. pvz 750 winraro testa pisteli
~5100. (ramas ant 1333 cl7). rama numusus iki stockiniu cl9 sumazeja
ziauriai.
darbinis i5 4670, su 1600 cl9 lygiai tiek pat, ten per 50kb skirtumai - I
paklaida nurasyt galima.
kitas stovintis i5 6600 su ddr4 2133 cl14, 5650kazkur.
dar kitas i3 6100 su 2133 cl15 kazkur 4500.
nu ir pasakyk tu man, tas senas gaidys winrara ispakuoja/supakuoja taippat
greit kaip i5 4670... pvz aidos memory readingas beveik 19000. ant cl9
nukrenta iki 13000 (sitai 1156 platformai cl achujenai daug duoda, ko
nepasakysi apie sekancias kartas, bet tik readingui, writingui bb jokio
skirtumo).
i5 4670 kala apie 23000 6600 33000 beveik. (tiek skaitymai tiek rasymai,
pastebeta, kad jau nuo antros kartos iskes vienodai kala tiek skaityma tiek
rasyma ir beveik px cl'ai).
as pamenu, kad i5 2500 turetas darbe su 1333 cl9, winrara sukdavo leciau
negu tas senas gaidys 750:) aisku kiti testai cia net lygint nera ka, ten
vos ne dvigubai prpisa, bet vat yra uzduociu, kur jis dar spardosi ir labai
sekmingai, o metu tai beveik jau 7 skaityk:)

"Dainiushas"  wrote in message news:nb4t8u$vcl$1@trimpas.omnitel.net...

pabandžiau greituoju  būdu, tai Q9505 į MP3 konvetrtuoja apie 20%
greičiau nei 3258, čia taip iš akies.