Tema: Re: Pirksiu MB 1156
Autorius: [mikro]
Data: 2016-03-01 19:57:28
tai turiu visokiems eksperimentams dar ir q9650. nu subjektyviai as
pasakysiu, jis net uz ta 750 smagiau vyniojasi. bet taip, lga775 labai pigu.
sakau, sunku suprast kodel tas 1156 socketas brangiai kazkaip, vienintele
minis del to kad trumpai ejo ir deficitas mbs

"Dainiushas"  wrote in message news:nb4ktd$spj$1@trimpas.omnitel.net...

jo, 3258

KAs link performace'o, tai nu taip, čia neseniai papuolė šrotas su
Q9505, nu visai smagiai sukasi, ne pagal metus :). Bet tai ten suprantu,
visa dėžė su W7Pro lipduku ~100€ kainuoja.