Tema: Re: Pirksiu MB 1156
Autorius: [mikro]
Data: 2016-03-01 18:51:05
as irgi nesuprantu, bet ebejuose visokiuose kainos kosmines.
matyt todel, kad daug kas tada uzsipirko pirmosios kartos Ii''skiu, socketas
sitas gyvavo sudinai trumpai, motinos mirsta, cpu dar pakankamai gyvybingi,
jei kalbesim apie i5 ar i7, tai betkokiu atveju pigiau biski brangesne mb
nusipirkt, negu kardinaliai sistema keisti.

"Dainiushas"  wrote in message news:nb4h1d$rd9$1@trimpas.omnitel.net...

nelabai suprantu kodėl tai turėtų kainuot brangiai....dėl PCI?