Tema: Re: SSD ir TRIM
Autorius: Exo
Data: 2016-02-09 17:23:49
Tsic... negriauk žmogaus iliuzijų apie idealų pasaulį :D

Exo

"Caponi"  wrote in message news:n9cvu8$3uo$1@trimpas.omnitel.net...

Pala pala - o tai tu nori pasakyt, kad piršto antspaudas, tiksliau jo
aprašas pas Apple saugomas ne mikrūškėj, kuri kartu su kitais elektroniniais
elementais yra ant motinos, o pačiam FP sensoriuj?
Nes mašinoj tai fokusas tame, kad piršto antspaudo analogas saugomas
raktelio elektronikoj, jei tu kažkaip pakeisi spynelę ir ji tiks senąjam
raktui, mašina užsives. Telefono atveju tavo pirštas lieka tas pats, info
apie jį saugoma telefone irgi išlieka, bo žmonės gi su pakeistais sensoriais
toliau sėkmingai telefonais naudojosi, reiškia FP sensorius yra tik
sensorius ir nieko daugiau -> telefono saugumui jo pakeitimas jokios įtakos
neturi.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/