Tema: Re: SSD ir TRIM
Autorius: Bronco
Data: 2016-02-05 17:51:57
On 2016-02-05 07:30, budulis vulgaris wrote:
> Ne, neikiek, žinau aš tą. Taip pat žinau ir tai, kad stockiniai Macai su
> stockiniu OSX irgi visi su enablintu TRIM.

Tai va ir grįžom į pradžią ir net pats jau kalbi apie OS X apribojimus,
jog tik "saviems" viskas galima, o kitiems tik arba nieko, arba "na svoi
strax i risk". Aš tai kaip nors kitaip, nei apribojimu, nesugebėčiau
įvardinti.

Ten koks pdf, docx, xps ir kitokių išplėtimų skaitymas arba ne, tai tik
softinis klausimas. Aš net nesiimsiu nagrinėt kurį iš OS'u "iš dėžutės"
sugeba atidaryti didesnį failų išplėtimų kiekį, gal OS X, gal Windows,
ot ne dzin. Visada atrasim kokį nors išplėtimą, kurį viena OS atidaro,
kita ne. Mes čia kalbam apie apribojimus, kurie siejami su geležies
pilnaverčiu funkcionavimu!

Viena yra pergyventi dėl trečios šalies produkto palaikymo stock'inėje
OS, kita yra pvz. versti naudotojus pirkti tik tam tikrą hardwarą. Pvz.
įsivaizduokim, jei MS verstų dėti į pc tik Intel gamybos SSD, nes su
kitų gamintojų diskais TRIM galėtum įjungt tik hackindamas Windowsus ar
suvedinėdamas kokias nors komandas powershell'e. Štai apie ką kalba.