Tema: Re: SSD ir TRIM
Autorius: Caponi
Data: 2016-02-06 14:12:55
Nu nu, dar aukščiau kur taikyk, ką čia bybį taip kukliai elemetariam
tesktinio dokumento rodytuvui priešpastatyt valstybines santvarkas :-)
Šiaip tai aš asmeniškai irgi net ir po Win10 linkęs instaliuotis Foxit
Readerį, bet absoliučiai daugumai žmonių ir Edge pakanka (va pavyzdys - ne
kartą esu matęs, kai žmogai net ir turėdami skaitytuvą su galimybėm paverst
dokumentą ant šono (pasitaiko kartais tokių skenavimo su telefonu lygio
veikėjų paleistų į svietą pasuktų 90 laipsnių kampu ar net visai aukštyn
kojom dokų) yra linkę geriau galvą pakreipt :-))

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/