Tema: Re: Kompiterio komplektas
Autorius: Valius
Data: 2016-01-19 13:55:06
Taip gyvename domene, todėl windows pro būtinas.
Mažų korpusų aš tiesiog neapkenčiu. Priimtiniausia man "tower"  tipo ir
dydžio dėžės. Pigios būna labai lengvos ir plonos, kas irgi nėra blogai.
Atmintis DDR3 vs DDR4, kadangi kainos nedaug skiriasi, nusprendžiau imti
DDR4. Nes kas žino, gal po keletos metų prisireiks papildomai įdėti
atminties. Man atrodo kad po kokių 2 metų DDR3 net nebegamins, o DDR4
dar bus einama atmintis. Dvi plokštelės tik darmai užima vietą, todėl
nematau prasmės dėti "dual ddr".