Tema: Re: Kompiterio komplektas
Autorius: Caponi
Data: 2016-01-19 13:30:29
"MRT" <martynas@fastlink.lt> wrote in message
news:n7kvm5$7gc$1@trimpas.omnitel.net...

> as baltus apsiziuriu kiek viduj specifiniu sprendimu buna
> jei buna - man jie nepriimtini, jeigu tai nera padaryta del dydzio.
> SFF paprastai talpindavo mATX matke - baltam kompe ji neturi buti
> "apsukta"
> T.y. blogiausiu atveju tarkim po 4-5metu gal netyciom dar bus galima
> nupirkti kokia nors S1151 matke ir perkraustyt ten turimas dalis..
> Jei ne - gal kokia nors naujesne matke su entry level CPU
> (gal pavys ir i3-6100 koks nors 2020metu celkatronas ar pentiumas)

Sutinku, tik reikia dar ir apie maitblokį nepamiršt visokiuose SFF'uose.

> tas taip, bet kompui 5-10metu yra "smagu, bet neprivaloma"..
> C2D ir AMD AM2+ kurie dar is ~2008m. eros nepasakyciau, kad smagus iki pat
> 2018m.
> tuo tarpu netgi Celeron G530 kazkaip nelabai duoda apie save zinot iki
> siol..
> Cia imant ir integruotos videlkos progresa nuo visokiu ten Geforce 6150,
> Intel G41 ar AMD 760G..

Tas irgi taip, čia aš daugiau apie tai, kad surinktuko garantijos nei kiek
ne prastesnės nei "baltų" kompų. Plius šiuo atveju dar ir klausėjo noras
buvo:
"tarnautų mažiausiai 5 metus, o dar geriau jei pratemptų ir 10 metų" -
850Pro idealiai pataiko :-)

> PS. monitorius irgi turim TN, bet jei imanoma - rinkciausi 23"-24" non
> TN..
> Dar kai kurie kolegos megsta ir auksti pasireguliuoti, tai HAS stova
> uzskaito:
> http://www.skytech.lt/p2314h-dell-p2314h-led-monitorius-ips-technologija-coliu-full-1920x1080-kontrast-p-160583.html

Aha, ir HAS'ą, ir USB, tik svolačiai sugadino pastarąjį momentą nukišdami
USB'us į nepatogiai pasiekiamą moniko apačią vietoj šono, kaip buvo
ankstesnėse P'škių kartose, bet nepaisant to, čia irgi mano mėgiamiausias
moniko modelis, tik aš kiek dažniau 24" variantus pardavinėju...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/