Tema: Re: Protingas patarimas
Autorius: Caponi
Data: 2016-01-19 13:45:55
O prasmė? Taip, jei ofisas ten koks supermodernus bla bla bla, tada gal, bet
priešingu atveju paprastai po stalu stovintis kompas niekam nemaišo, ir
tokiu atveju turi našesnį, pigesnį ir plius remontuojamą daiktą.
Su moniku laptopas dar OK, jei reikia pasinešiot, ale kam reikalingas
notebookas be batareikės ir moniko - aš nesuprantu. Geriausiu atveju tokį
sprendimą galima pavadint stilingu (ir tai su išlygom, maitinimo kabeliai ar
laidas jungiantis NUC'ą su moniku gi niekur nedings), bet garantuotai
nepraktišku...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/