Tema: Re: Gal kas naudojate pel? A4Tech V-Track BT-630N Bluetooth 3.0? Kaip j? ?jungti?
Autorius: Sniegas
Data: 2016-01-14 23:17:05
Nekainavo man ta pelė papildomai. Kurjeris paėmė į garantinį nuvežti iš
namų, kurjeris po garantinio pristatė namo nemokamai. Pabandyk BT pelę
nupirkti, kai reikia rinktis vos iš 3 - 4 modelių. Turiu 3 BT peles dabar,
mažiausiai džiugina brangi Microsoft, nes be ratuko, o su touch padu.
Negaliu prie jo priprasti.

"Caponi"  parašė naujienų news:n78oir$ds0$1@trimpas.omnitel.net...

O as megstu, kai daiktas veikia ilgai ir nuobodziai ir man kuo reciau reikia
rupintis remontais ar naujo daikto paieskom. Plius niekaip nesuprantu, kodel
gali kilt noras sutaupyt ten 10-20 euru eiles suma daiktui, kuris
ciupinejamas po kelias valandas per diena ir tarnauja ne vienus ir ne dvejus
metus (va mano darbinis intensyviai naudojamas Logitechas jau greitai 10
metu jubilieju mines :-))
Bet kaip ir rasiau, kiekvienas renkasi pagal save - Sniegui va reikejo peles
tik karta per 2 menesius (nors grubiais paskaiciavimais jam ta pigi pele
turbut kaip minimum dvigubai rezultate pabrango, net jei jo asmeninis laikas
ir pigus), tau va isvis touchpado pakanka, kai as tokiu daiktu negaliu
ilgiau nei kelias sekundes naudotis :-) - gal tokiais atvejais statistiskai
ir "apsimoka" pirkt pigienas...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/