Tema: Re: Gal kas naudojate pelę A4Tech V-Track BT-630N Bluetooth 3.0? Kaip ją įjungti?
Autorius: Sniegas
Data: 2016-01-14 23:09:56
Kai Skytech pasiskundžiau, kad neveikia, jie į namus atsiuntė kurjerį, kuris
pelę paėmė, o iš garantinio vėl į namus su kurjeriu pristatė, tad man jokių
išlaidų nebuvo. Kai pirkau irgi kurjeris atvežė.

"Caponi"  parašė naujienų news:n78ajj$8fk$1@trimpas.omnitel.net...

Nu tai žiūrėk šito konkretaus daikto pavyzdžiu:

1. Trys kelionės iki pardavėjo (jei gerai supratau - pirkimas, nuvežimas į
garantinį ir pasiėmimas iš jo)
2. Sugaišta krūvelė laiko ir pradėjimas naudotis daiktu gerokai vėliau, nei
buvo tikėtasi, t.y. sumokėti pinigai ir parsivežta namo.

Jei tie 2 punktai tau nieko nekainuoja, tai OK, tada pigus daiktas zajabyz
:-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/