Tema: Re: Gal kas naudojate pelę A4Tech V-Track BT-630N Bluetooth 3.0? Kaip ją įjungti?
Autorius: Caponi
Data: 2016-01-13 20:39:03
Šiaip Lietuvoj parduodami daiktai privalo turėti lietuvišką instrukciją. Tai
pirma.
Antra - šito dešovo gamintojo (nu skonio reikalas, bet aš asmeniškai
nelinkęs pirkt visokio š.., o A-Tech yra pigienos :-)) puslapyje prie
Package Contents yra eilutė "CD ( Software & User Manual )" - tikrai ten tik
lenkiškai radai?

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/