Tema: Re: Kompiuteris televizoriui
Autorius: nesvarbu
Data: 2016-01-02 16:36:29
tokiem patogiausia pele yra touchscreene/touchpade (kaip laptopuose) su
"oficialiais" android pultais, klaviaturom, kontroleriais, visa kita xuinia
gali pasijungt bet kokia klaviatura su pele beviele, susidiegt external
keyboard helper (kad viskas i PC panasiau butu) tai narsyme, tweakinime ir
t.t. viskas liuks...bet pasileisi Asphalt 8 ir rukysi desra su klaviatura,
pasileisi Angry Birds ir desra grauzi :D turi zaista tada su visokiais game
controller it t.t.