Tema: Re: Kompiuteris televizoriui
Autorius: Caponi
Data: 2015-12-31 11:17:24
Valstieti tu valstieti, dezes siais laikais nebutinai dideles, zinoma, cia
jau ribinis atvejis, ale pasiziurek, kad ir i interesanto pasirinkima
(NUC'a), galu gale priklausomai nuo situacijos keisas gali buti tiek kazkur
pasleptas, tiek pakabintas ant teliko nugaros.
Atomeliai yra mobiliu devaisu CPU, su visom savo technologijom niekaip
neprilygstantys siuolaikiniams desktopiniams CPU, tame tarpe ir Celeronams
(bijau sumeluot, bet man rodos buvo tik C27xx serijos astuonbranduoliniai
Atomai, katrie +- padoresni nasumo poziuriu buvo, tik tiek kad nepamenu ar
kada maciau gyvai nors koki devaisa su jais viduje).
Core M5 - mazdaug G1610 lygio, M7 jau greitesni. Ir jei ka - G1610 yra
truputi nasesnis nei ne taip seniai dar visai padoriu laikytas galingiausias
is Core 2 Duo serijos E8xxx.
Toliau. Prie teliko jungiamam daikte giliai px visi giro, judesio, GPS ir
dauguma kitu moduliu. Bet ten visai idomu gali but didesnis kaupiklis,
siuolaikiskesne VGA - vat kai kurie zmones nori kokybes ir mato prasme
pareguliuot tiek vaizdo grotuvo, tiek VGA nustatymus, nepasikliaujant
defaultinem reiksmem, netgi VGA ziuri tam tikru seriju - ko gi ten galima
tiketis is Atomines VGA?
Galu gale "normalus" kompas kompaktiskoj ir padorios isvaizdos dezej nesu
isitikines kad vienareiksmiskai blogiau, nei voratinklis is kruvos laidu,
perejimu ir maitblokiu, kurio centre puikuojasi plansetke

Zodziu, as nesakau, kad plansete ar koks senas netbookas tam tikrais
atvejais nera geriausias sprendimas (arba vel ribinis atvejis is kitos
puses - flashiukas teliko USB lizde), bet normaliam kompui, jei tik yra
noras ir galimybes ji integruot i teliko ekosistema, niekas neprilygs. O
siuolaikiskumas pasireiskia tuo, kad tas kompas nebutinai turi but iprasto
midi towerio form faktoriaus :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/