Tema: Re: Kompiuteris televizoriui
Autorius: MRT
Data: 2015-12-29 09:50:21
> Sveiki,
> Reikia durną televizorių paversi išmaniu. t.y. reikia kad, veiktų skypas, prezentacijos, excelis, video, nuotraukos, galimybė
> rodyti kompiuterio ekrano vaizdą iš kito kompiuterio.
> Galvoju nupirk tokį "kompiuteriuką:
>
> http://www.skytech.lt/boxstck1a32wfcl-intel-compute-stick-boxstck1a32wfcl-windows-32gb-emmc-hdmi-micro-p-274579.html
> Ar tinkamas toks daiktas mano poreikiams?

Jis toks salyginis sudeliukas.. posilpnis, su legaliais langais..
ausinimas berods aktyvus.. kazka pajungti prie sio kompiuteriuko sunkiau.

> O gal yra šiais laikais kas nors patogesnio ir geresnio?

~160 - http://www.skytech.lt/gbbxceh3205-gigabyte-brix-gbbxceh3205-3205u-ddr3l1600-hdmi-minidp-usb-p-283905.html
  ~40 - http://www.skytech.lt/kvr16ls118-ddr3l-sodimm-kingston-8gb-1600mhz-cl11-135v-p-152426.html
~100 - http://www.skytech.lt/ct250mx200ssd1-ssd-crucial-mx200-250gb-sata3-555500mbs-iops-10087k-7mm-p-228185.html
~115 - http://www.skytech.lt/kw900017-operacine-sistema-microsoft-windows-home-3264-bit-eng-retail-pakuote-us-p-252548.html
Viso: ~415 - t.y. gausiai gausiai brangiau, bet kiek kitokio kalibro aparatas..

Is kitos puses - http://www.skytech.lt/search.php?keywords=m30-70
Naudojimosi prasme - stick'as/nuc'as/laptop'as/stacionaras su Windows - is esmes visi panasiai..