Tema: Re: Ar verta kelti antram gyvenimui mano laptopa?
Autorius: Rauberis
Data: 2015-12-07 14:24:34
Paskutinis pavyzdys, kai supratau, kad jei nemoki piiii, nereik lysti:

sunus uzsidejo ant eStar plansetes slaptazodi, kuri pats uzmirso. Googlinau,
googlinau, kaip nuimt ta slaptazodi. Visi kalba apie factory reset ir
mygtuku kombinacija. Na nera pas ta plansete garso reguliavimo mygtuko, jis
yra ant touch screeno...  randu instrukcijoje skirtoje tos serijos
modeliuose, kad t.b reset skylute. Nu, b... ieskojau as tos skylutes: ir
pirsteliu , ir liezuviu - neradau. o, ziuriu du varzteliai sone, atsuksiu, o
reset skylute gal po dangteliu:) Atsuku varztelius ir joks korpusas man
neatsidaro, as plona atsuktuva I tarpeli kyst, lyg pajudejo, as antra
atsuktuva salia kyst- grupinis gavosi. Plansete tokio istvirkavimo neatlaike
ir tik pyyyst ir iskilo ekrano stiklas...  Skylutes taip ir nebeieskojau
toliau, varztukus uzsukau ir sitas man grupinis kainuos nei maziau, nei
daugiau 60 eur, kai nauja plansete kainuoja 109 eur.

Nebenoriu parnuchos per tokias kancias.

Gero darbo, profai

Rauberis

"Vytook's"  wrote in message news:n43ojf$eij$1@trimpas.omnitel.net...

Negaliu patikėti, kad to pac nepadarysi!
Rauberi, kas atsitiko, pasenai ar tiesiog per žemas lygis?