Tema: Re: Ar verta kelti antram gyvenimui mano laptopa?
Autorius: KEdas <non@[[trinti] ]katalogai.net>
Data: 2015-12-07 13:27:04
Pažiūrėk ar procesorius nethrotlina. Tavo turimas procesorius į pavėsį
deda ne vieną dabartinį naują, tad lėtumo ofisiniuose darbuose tikrai
neturėtų jaustis.
Procesorius yra gana aukštai pagal branduolio pajėgumą:
https://www.cpubenchmark.net/singleThread.html
Pats gyvenu su C2D SL9400 (1.86 GHz) ir vargo nematau, nieko nežadu keisti.

Dažnį gali stebėti šituo:
http://www.majorgeeks.com/files/details/tmonitor.html