Tema: Re: Ar verta kelti antram gyvenimui mano laptopa?
Autorius: Rauberis
Data: 2015-12-07 12:23:07
Galiu pas kazkuri biciuka kreiptis, kad ir netrukus:) , kad pakeistu 1hdd I
SSD, paziuretu dulkes?

Nes jei daryt, tai dabar, kol clean install, o tai paskui vel susitvarkysiu
viska ir vel is naujo perinstaliuot reiks ir vel laika viska atstatyt
gaisk...

Aciu
Rauberis
rauberis@gmail.com

"Caponi"  wrote in message news:n43khf$brd$1@trimpas.omnitel.net...

Principe SSD tikrai verta, mano pagrindinis darbinis aparatas yra su CPU
P8700 ir SSD, realiai kaip ir nieko netruksta (nu nebent kai kuriu
siuolaikiniu pribumbasu - USB3.0, skaiciu bloko klavoj ir pan). Del
apskritai sito daikto turejimo ir upgreidinimo tikslingumo spresk pats pagal
aparato nusidevejimo lygi, baterijos laikymo trukme (kiek tai aktualu) ir
norimus atlikti su juo darbus (siandien toks aparatas dar tinkamas
internetui, "ofisiniam" softui, bet jau sunkiau "visokiom programom
edriom").

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/