Tema: Re: Display port vs HDMI
Autorius: Sniegas
Data: 2015-12-03 14:27:48
Atvežė monitorių. Pajungiau turėtu D-Sub kabeliu - vaizdelis nedžiugino.
Pajungiau DVI adapteris - HDMI, visai kitas vaizdas. Labai gražiai
monitorius rodo lyginant su senuku.

"Icetom"  parašė naujienų news:n3p67e$3k1$1@trimpas.omnitel.net...

Tingiu aš rašyti. viskas, kad ir čia aiškiai išdėstyta kas, dėl ko ir pan.
http://www.vesa.org/wp-content/uploads/2011/01/ICCE-Presentation-on-VESA-DisplayPort.pdf