Tema: Re: Display port vs HDMI
Autorius: Exo
Data: 2015-11-30 14:45:38
Pilnatis lyg ir baigėsi... apie technines jungčių subtilybes palieku pasiskaityt pačiam, konkrečiu atveju baisiai didelio skirtumo nėra, tačiau iš esmės jei žmogui kyla klausimas, nafik čia man pirkti naują telefoną, kai su nokia 1611 irgi galiu paskambinti, tai nelabai turiu ką pakomentuoti :)

Exo

"Nerijus"  wrote in message news:n3hfhs$upf$1@trimpas.omnitel.net...

On 11/30/2015 2:28 PM, Exo wrote:
> HDMI jungtis televizoriui, display port yra DVI updeitas. Žodžiu jei tik yra galimybė junk Display port....

Ir kuo bus geriau, kai monikas (kaip suprantu, fizishkai tas pats
monikas) bus prijungtas per DP vs DVI?

N. M.

Suprasciau jei DVI "netemptu" reikiamos rezoliucijos, bet cia ne tas
atvejis?