Tema: Re: Display port vs HDMI
Autorius: MRT
Data: 2015-12-02 21:45:35
> Per HDMI garsas irgi gali but perduodamas. Bet siaip Icetomas jau parase -
> kompiuterinej technikoj pageidautina naudot DP/DVI, o HDMI yra, tarkim taip,
> namu multimedijos jungtis. Nors teoriskai jos visos tarpusavy suderinamos
> elementariu perejimu pagalba, bet praktikoj visokiu bybieniu yra pasitaike
> jungiant monika per HDMI...

Labiau komplikuota, kai
Kompas/priedelis/kazkas kito su HDMI ir jungiamas monitorius per DVI.

Jei kompas atiduoda per DVI, tai monitoriaus HDMI portas turetu "suvalgyti"
Tikimybe padideja, kad monitoriaus HDMI portas nebus kaprizigas, nes tai kompo monitorius.

> Taciau lygiai taip pat teisinga mintis ir ta, kad ka turi, tuo ir jungi, ir
> tik jei netenkins rezultatas - suk galva ka daryt toliau.

ir tikimybe yra ziauriai didele, kad galvos sukt nereikes..
na ir aisku reikia skirti bent kokius 0,01% tikimybes toms praktikoje lendancioms bybienems..
Realiai uztenka 1 atvejo is 1000, kad prisimintum toki prikola ilgam :))

Mano praktikoje DVB-T priedeliai su HDMI nedraugauja su 17"-19" iskasenomis per ju DVI.