Tema: Re: Gal kas žino, iš kur parsisiųsti Windows 7 Starter?
Autorius: Sniegas
Data: 2015-11-13 00:50:55
Ačiū, pasidariau diską. Ta utėlytė visai nereikalinga - pasidarai ISO,
ištrini tą failą, išsaugai ISO, išsikepi diską ir viskas veikia. Įdomiausia,
kad ant Asus nešiojamo, kuriame BIOSe įrašytas Windows 8,1 raktas tas diskas
visai nepasileidžia.

"Caponi"  parašė naujienų news:n22to7$59b$1@trimpas.omnitel.net...

Ten link galo straipsniuko yra nuoroda i utelyte "ei.cfg Removal Utility" -
pasidarai is turimo DVD ISO faila, paleidi ta uteliuka ir po keliu sekundziu
ISO faila gali piest atgal i tuscia DVD diska (arba gamintis flashke).

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/