Tema: Re: Gal kas žino, iš kur parsisiųsti Windows 7 Starter?
Autorius: Sniegas
Data: 2015-11-12 22:39:00
Ačiū, aš nieko nesakau, viskas OK su tamstos linku, naudinga informacija.
Bandysiu.

"Caponi"  parašė naujienų news:n22st9$4t1$1@trimpas.omnitel.net...

Blyn, nu kas per bukas uzsispyrimas - tu rasei, kad turi Win7 diska kazkoki,
as tau daviau linka, jei jau nori visisko legalumo, kaip is jo
susiinstaliuot Starter'i - tai naxren gaisti laika kazkokiu sleptuviu
ieskojimui?

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/