Tema: Re: Gal kas žino, iš kur parsisiųsti Windows 7 Starter?
Autorius: Sniegas
Data: 2015-11-12 21:32:47
Sony Vaio
Intel Atom 1,83 GHz procesorius
2 GB RAM
128 GB Adata SSD.

Padariau restore, jaučiasi, kad gerokai greičiau sukasi su SSD, nei kai buvo
HDD.
Bet prikišta visokio Sony šlamšto, kuriuo aš norėjau atsikratyti. 7 GB
restore particija. Ji visiškai nereikalinga turint restore diskus. Dar
visokio nieko pridėta. Turiu Windows 7 Pro x86 originalų diską nuo seno
kompiuterio, galima pabandyti su juo pažaisti, jei netingėsiu. Gal bandysiu
į Windows 10 atnaujinti, bus matyti.

"MRT"  parašė naujienų news:n22g68$vh4$1@trimpas.omnitel.net...

> Aišku. Šiaip normalus kompiuteriukas. Aišku, norėčiau, kad greičiau
> suktųsi, bet Skypui ir www jo pilnai užtenka.

jis is principo turi objektyviu priezasciu suktis leciau..
bet siaip ir pagarbos tiems, su kuriais konsultuojiesi,
pabandyk parasyti pagrindinius netbook'o parametrus.