Tema: Re: Po maitinimo atjungimo routeris pradejo resetintis :(
Autorius: Nerijus
Data: 2015-10-01 10:09:18
On 2015.09.30 18:44, Bronco wrote:

> Nu, aš pats nustebęs :) Šiaip tai kai kuriuose galima nugrybavus į
> atitinkamą meniu punktą web konsolėje surast Shutdown punktą, bet
> nebūtinai. Pvz. Tomato firmware turi, bet kad aš kada nors juo
> naudočiausi, tai... nu gal porą kartų gyvenime :] Šiaip, kai
> nebereikalingas routeris ilgesniam laikui, tai praeinant tik čik
> prailgintuvo mygtuką ir ramu :) Kad kada nors kas nors dėl to
> susivartytų, dar tokio atvejo nebuvo.

	Ne nu aishku, kad ne nuo pacio isjunginejimo susigadina. Gi dirbant
isdziusta lievi kitaiski kondikai, o kai ishjungi ir vel ijungi
maitblokis tik pyst ir nepasileidzia. Nueina i koki nors ten apsaugos
rezhima, ir kukuok. O butum neishjunginejes, tai dar kokius metelius
ziurek ir butu pratempes. Bo gi visokios sroves te starto metu juk visai
kitokios nei siaip normaliai idlinant ijungtam.

	N. M.