Tema: Re: Po maitinimo atjungimo routeris pradejo resetintis :(
Autorius: Bronco
Data: 2015-09-30 18:44:20
On 2015-09-30 17:48, [mikro] wrote:
> o jus gerbemieji man paaiskinkit, kaip kitaip reikia isjungineti
> routerius,

Nu, aš pats nustebęs :) Šiaip tai kai kuriuose galima nugrybavus į
atitinkamą meniu punktą web konsolėje surast Shutdown punktą, bet
nebūtinai. Pvz. Tomato firmware turi, bet kad aš kada nors juo
naudočiausi, tai... nu gal porą kartų gyvenime :] Šiaip, kai
nebereikalingas routeris ilgesniam laikui, tai praeinant tik čik
prailgintuvo mygtuką ir ramu :) Kad kada nors kas nors dėl to
susivartytų, dar tokio atvejo nebuvo.