Tema: Re: Revju: Synology DS115 (+ 3TB WD Red NASware)
Autorius: Nerijus
Data: 2015-09-28 09:45:04
On 2015.09.27 10:01, Darelas wrote:
> Taip, syncinasi normaliai. Aisku pradzioj , kol visa mase susiunte, tai
> teko palaukt. Bet po to jau nesunkiai.
> Laikas mano atveju (foto, video archyvai, filmai) nesvarbus, svarbu pats
> faktas kad yra atsargine kopija ir ja galiu issitraukt.

	O pagalvojai, per kiek dienu reiks "pasiimti" duomenis kai lush
pagrindinis diskas?
	Tarp kitko, cia pagrindinis dalykas apie kuri nepagalvoja net
enterpraisai. Tipo "syncinas per nakti" ir viskas OK. O bet taciau
niekas nepagalvoja, kad tuos terabaitus parvaryt pilnumoje is debesio
visai smigus pagrindinei sistemai uzhtruks dienas.

	N. M.