Tema: Re: Revju: Synology DS115 (+ 3TB WD Red NASware)
Autorius: Darelas
Data: 2015-09-26 23:59:18
   Gali buti ir vienas diskas su duomenu sinchronizacija i debesis. As
pasirinkau toki varianta paskaiciaves, kad 6TB hdd uz 300€ pirkti
neapsimoka, kai yra 10TB debesis uz 5€ men. Gaunasi, kad tu 300€ man uzteks
60 men. Ne faktas, kad tas hdd tiek atlaikys. 36 men gal (kol garantija), o
paskui jau loterija.

--
Darelas VNO