Tema: Re: Crosspost: Noriu vidio kameros
Autorius: RA
Data: 2015-05-29 12:31:05
>Gopro studio man buvo toks nesusipratimas, nes pas jį labai komplikuota su
>exportais, pasistumdžiau ir mečiau šonan.

nuraminai, maniau man jau kazko truksta pasiemus go pro studio (kantrybes
daugiausia) :)

bandysiu aiskintis kas tas gopro lut..

"ABLomas"  parašė naujienų news:mk8ukq$ock$1@trimpas.omnitel.net...

On 2015.05.29 02:07, RA wrote:
> gal ne i tema, bet pasakok viska apie portune. Koks geriausias
> apdorojimas po to, su gopro studio?

Nu čia tas pats, kas klaust "kaip geriausia apdorot foto" ;-)
Gopro studio man buvo toks nesusipratimas, nes pas jį labai komplikuota
su exportais, pasistumdžiau ir mečiau šonan.

IMO geriau niekur nešokinėt, pasiimt savo mėgiamą video apdorojimo
programą ir su ja dirbt. Google "gopro lut" - pasirenki savo appsą,
pasirenki variantą (manau rasi ir nemokamų, jei tenkina vaizdelis), o
toliau (po LUT'ų applyinimo turėsi vaizdelį kaip ir be protune, bet su
didesniu dinaminiu diapazonu/bitrate) - tampai spalvų kūrvas savo
mėgiamoj programoj...