Tema: Re: Crosspost: Noriu vidio kameros
Autorius: Rrr
Data: 2015-05-20 15:03:27
Pries sakydamas, pasiskaityk internete apie SJ4000. Be to, biski yra
skirtumas tarp 150 LT ir 1100 LT ar kiek ten. :) SJ4000 gali nusipirkt
kelias ir is visu pusiu filmuot, kai su GoPro uz ta pacia kaina iseis
tik is vienos puses ir puses navarotu nenaudosi, arba gali tiesiog
sutaupyt 1000 LT. Be to, YouTube vis tiek apkarpo kokybe iki tiek, kad
tarp SJ4000 ir GoPro kokybes skirtumas labai nezymus. :)))