Tema: Re: Crosspost: Noriu vidio kameros
Autorius: Lavonas
Data: 2015-05-20 14:08:00
Gaidys, prie fullHD nera 60 fps. O jau buvau apsidzeuges :-/

"news"  wrote in message news:mjh8b0$u63$1@trimpas.omnitel.net...

Kodel tik? Turiu sj4000 ir man per akis jos. Go pro butu ismesti
pinigai. Gal jei man ta kamera butu darbo irankis ir investuociau
daugiau. Dabar tik nusipirkes pazaidziau ir jau kokius metus
neliesta. Kokybes man uztenka ir netruksta o kaina 5x
skiriasi.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/