Tema: Re: D-Link vs TP-link
Autorius: Caponi
Data: 2015-05-22 10:08:02
"donisg" <donisg@_trinti_tuvalu.lt> wrote in message
news:mjmjev$9ec$1@trimpas.omnitel.net...
> Is dalies sutinku.

Tai visgi, kokia statistika ir isvadas galima padaryt is 2 devaisu imties?

> Klausimu buvo vos keletas ir tai palyginus gilesnese temose.
> O d-link & co klausimu dazniausia nebuna, nes poziuris toks: "ikisau i
> rozete, lemputes uzsidege, vadinasi viskas gerai". Ir pofig, kad cve mirga
> nuo remote code problemu.

> Duomenys up-to-date.
> Beto reikia atkreipti demesi ne tik I pazeidimu kieki, bet ir ju pobudi.
> Vienas dalykas DoS, kitas remote code exe.

OK, klausima tada taip pastatysiu. Kompai mano duona kasdienine. Problemu
del visokiu spywaru, adwaru ir kito brudo bei siaip kreivu ranku
prisiziurejes tukstanciais. Problemu del routerio saugumo skyliu mano
praktikoj lygiai nulis. Manau, net ir tu nedrisi gincytis, kad Microtik
galimybes dazniausiai namu vartotojui yra perteklines, konfiguravimas
daugiau ar maziau visgi yra sudetingesnis uz grynai namu lygio produkcija,
kaina aukstesne. Taigi, nx kiekvienam kist ta Microtika? Nu ne kiekvienam
durniui jis skirtas, katram reikia nei daug nei mazai - tik kad veiktu
internetas. Pvz., as sau kazkada irgi apie ta Microtika galvojau, bet nu
neradau nei vieno akivaizdaus privalumo (ne apskritai, bet butent namams,
kad ir intensyviam naudojimui) tame konstruktoriuje...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/