Tema: Re: D-Link vs TP-link
Autorius: Caponi
Data: 2015-05-22 09:57:32
Tai tiem juo labiau Microtiko nereikia, as butent newsus paminejau, kur
dauguma bandanciu kist nagus prie routeriu su Win susitvarko.

Kitas reikalas, kad su visokiais D-Linkais (cia naudoju kaip bendrini namu
lygio routeriu pavadinima) susitvarko ir tie, kurie kompus instaliuot man
nesa, dazniausiai uztenka tik bendrais bruozais papasakot ko ir kur mazdaug
reikia ieskot, o visokiu varneliu ir uzpildomu laukeliu gausa tam procesui
nepadetu.

Zodziu, is principo diskusija neteisinga, tiesioginis lyginimas visiskai
skirtingos klases ir paskirties prietaisu bet kurioj srity yra neprotingas
dalykas ir, su visa pagarba Microtikui, as jo niekada nesiuliau ir
nesiulysiu i eilini namu uki (kaip, beje, ir D-Linko, tik del kitu
priezasciu :-)).

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/