Tema: Re: D-Link vs TP-link
Autorius: Caponi
Data: 2015-05-22 09:14:29
As sutinku, kad koks D-Linkas tikrai toli nuo geriausio pasirinkimo
(asmeniskai as jo visai nemyliu), bet is kitos puses atrastu skyliu kiekis
priklauso ir nuo daiktu populiarumo, o ant kiek daiktas geras man labiau
byloja tai, kaip greitai rastos bedos sutvarkomos ir kokie atsiliepimai is
klientu (vat su Microtikais vien newsuose kiek zmoniu savarankiskai
nesusitvarko - reiskias i namus eiliniam uzeriui tai nera pats geriausias
pasirinkimas).

Ziurint i tavo linkus ka matom - Microtik - Total number of products found =
2 (Total Vulnerabilities - 2, Exploits - 2), D-Link - 113 (75 ir 11),
TP-Link - 42 (16 ir 2).
Duomenys 6-7 metu senumo, santykis pas Microtik is visu triju prasciausias
:-)

Nepaisant to, kad sutinku, kad Microtikas gamina aukstesnio lygio produkcija
uz D-Link ar TP-Link, sitas resursas absoliuciai nieko apie dabartinius
produktus ir ju supporta nesako...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/