Tema: Re: Kiek reikalingas išoriniam HDD bamperis?
Autorius: svyt
Data: 2015-05-13 19:18:17
Geriausia vieta hdd mano isitikinimu yra gilus stalcius, stalciaus
 galas, kabeli prasiilgint pusmetriu nesudetinga jei ka. Ten jei
 supilsi nei numesi. O nesiojimui turiu atskira isorini su 2.5
 colio 500gb disku, jam nereik maitinimo... tik paskutiniu metu
 atrodo jungtis pradejo blogai kontaktuot, diske pilna klaidu
 (ziurejau kazkokiu softu) visgi beveik 5 metai intensyvaus tasymo
 ne i sveikata.

--
svyt//

----Android NewsGroup Reader----