Tema: Re: Kiek reikalingas išoriniam HDD bamperis?
Autorius: Caponi
Data: 2015-05-13 12:03:32
Tas reikalas skirtas apsaugot tavo duomenis, t.y. jei nuo smugio nulakstys
galvos, tai bent teoriskai jos neturetu kaukstelt per darbini pavirsiu ir
duomenu istraukimas bus santykinai paprastas.
Bet realaus disko atsparumo tai praktiskai neitakoja.

Nori realaus atsparumo smugiams - tik SSD.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/