Tema: Re: Kiek reikalingas išoriniam HDD bamperis?
Autorius: Caponi
Data: 2015-05-13 11:39:31
Nu tu pats pagalvok, kokius karinius standartus atitinka elementarusis HDD,
kuri uzmust gali net rankoj pakrates stipriau.
Nebet ji i pagalve su storu puku sluoksniu ikisi, tai gal dar apie kazkokia
apsauga kritimo atveju sneket butu galima, skirtingai nuo plono apykietes
gumos sluoksnio.
Bet valia tavo, jei ant dusios bus ramiau, tai pirk toki, ypac jei
tvarkingai backupus darysiesi, tai tikrai tos gumos nepakenks... :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/