Tema: Re: WinXPP AHCI SATA draiveriu pakisimas be FDD
Autorius: Alvidon
Data: 2008-03-27 13:22:35
Kažkotais man nesitiki. Musie eilinis stalo varžos matavimas :)
Kad nukristų proco temp. 3...4 C, reikia nemažai procą
nukrauti, o dabartiniuose kompuose HDD bilekaip bevartojant
mažai apkrauna procą (jei tik UDMA nepamenta). HDD temp.
irgi negali benk kiek žymiau priklausyti nuo rašomos/skaitomos
infos padavimo būdo, vistiek kilometražas galvutėms nekinta.
Gal pakeliui BIOS'ą persiūvai, ir ans kitokius laipsnius ėmė rodyt ?
Gal kokius procesus pakely atjungei (antivirusą ar indeksavimą ar pan.).