Tema: Re: WinXPP AHCI SATA draiveriu pakisimas be FDD
Autorius: cranku
Data: 2008-03-27 09:07:48
Viskas užėmė, gal 15 min. Perinstaliuoti nieko nereikėjo, nes pasiskaičiau,
kad Gigabyte (Jmicron) sata controlerį perjungus į AHCI ir užstūmus
draiverius, prasideda problemos su IDE portu, kuris man reikalingas (ODD),
tad apsiribojau tik ICH9 SATA "atvertimu" į AHCI. Pasinaudojus jau anksčiau
nurodytais aprašymais ir susiradus teisingą mano ICH9 4xSATA storage device
(nežinau, kaip kitaip vadinasi) ID ir pataisius registry, draiveriu inf
failiuką bei biose nustacius AHCI mode, viskas puikiausiai nuvažiavo.
Pastebėjimai būtų tokie: HDD temperatūra šiek tiek krito, ypač sisteminio,
ir CPU temperatūra taip pat krito kokiais 3-4 C. Na ir DVDFab dabar splitina
DVD9 į 2xDVD5 50MB/s greičiu iš vieno disko į kitą diską (500GB 16MB ir
250GB 8MB ), kai prieš tai nemačiau daugiau, nei 35MB/s. Ir tai nelaikina.
Jau kelios dienos pastebėjimai tie patys ir dėl temperatūrų ir dėl
kopijavimo greičio. Gal sėkmingas sutapimas, bet aš tikrai esu patenkintas
ir visiems rekomenduoju įsijungt AHCI, jei tik pas jus tai įmanoma.