Tema: Re: WinXPP AHCI SATA draiveriu pakisimas be FDD
Autorius: cranku
Data: 2008-03-21 09:58:56
itas ir dar keli panas straipsniai buvo perskaityti. Ir vakar buvo tai
padaryta, bet nepadjo. Gal rankos kreivos, bet visk pakius ir padarius,
bei aktyvavus biose ahci vistiek pasirodo bsod. Gal ia kaltas gigabyte sata
ahci draiveris, kurio pakiti be wind0zs perinstaliavimo instrukcij niekur
nra, o gal wind0z kakodl nepriima pakito draiverio ir perkrovimo metu
vl pakeiia j atgal savu. Neinau.

O ahci noriu, nes prie tai turtoj nF4U mamoj su ahci viskas sukosi
enkliai greiiau, nei be.