Tema: Re: Reikalingas sviesolaidis.
Autorius: MRT
Data: 2008-05-13 02:06:47
>    Pas mane esantis sniuras yra apie 5 mm storumo, jame akimi imatau tuos
> siuliukus. Lankstosi kaip nori, mazga galiu dviguba surist. Maziau 5 mm
> netikslinga man imti, nes prasiras didele dalis sviesos. Halogenine lempa
> juk ne i taska sufokusuoja sviesa, o i tam tikra plema. Speju, reikia man
> nufotkinti visa savo sistema, kad nebutu neaiskumu.

Dar kart apsidrausdamas nuo apmetymo akmenimis, jei kartais nusisnekeciau,
truputi pasidalinsiu googliaus rezultatais.. kadangi googlinau, tai nesu optikos specas :)

http://en.wikipedia.org/wiki/Plastic_optical_fiber
http://www.pofeska.com/pofeskae/tece/whatspofe/whatspof2e/whatspof2e.htm
http://www.elfaelektronika.lt/cgi-bin/index.cgi?artnr=55-953-01

Kadangi esu mates tik ta "glass fiber".. tai ten visiskai tau netinka..
Kabelis tarkim kokiu 15mm.. bet ten visa esme, kad jame yra
izoliacija, apsauga, o paciu skaidulu tarkim 48 ar 144 plaukeliu..
Apie diametrus, sviesos perdavimus per ta glass nera ko diskutuoti..

Gal ko link to Plastic optic fiber reikia.. butu dar gerai pasidometi, ka rase
Vaidas s >> "Dabar supratau ko tau reikia :) Praktiskai tu turi nusipirkti pati
elementariausia vadinama dzemperi, siaip juos daug firmu gamina :) "

> [...]
> sukuria mazesni sviesos srauta, nei 250W halogenine lempa. Na o pirkti 50W
> LEDa - ir brangoka, ir vis tiek jam reikes atskiro maitinimo ir ausinimo
> bloko. Vienintele iseitis su LED butu pati LED istatyti ant mikroskopo
> objektyvo, kad sviesolaidzio nereiketu. Va gal tada sviesos nuo kokiu 5W ir
> butu panasiai, kaip dabar. Bet visi tie galingi LEDai turi stambu
> radiatoriuka, todel nera galimybes ju imonuoti i mikroskopo vidu, kad
> netrukdytu kitoms dalims. Esme tokia, kad pasvietimo is sono tureti negaliu,
> jis turi buti statmenas objektyvo plokstumai.

Jmj.. 250W halogenas.. mintyje nuskamba fraze - "tamsu kaip siknoj" :)
Kadangi nezinau apie ta technika ir kokio apsvietimo reikia.. pasilieku mintis sau :)

>    Beje, kokia temperatura atlaiko sitie sviesolaidziai. Kaip papildoma
> apsvietima, mastau, galima butu pravesti dar pora plonu sviesolaidziu,
> imanciu sviesa nuo nedideliu gabaritu halogenines lemputes, galingo LED arba
> HID lempos. Vis papildoma sviesa gautusi. Bet, speju, temperatura salia
> halogenines lempos gali virsyti ir 300 laipsniu ...

Sito nezinau.. elfos spec. prie to POF parasyta 75^C..

Reziume: kad nereiketu skaityt kompiuterastiniu kliedesiu/speliojimu tokiu kaip mano :)
reiketu su siuo klausimu (tinkamai surinkus visa info) keliauti kazkur kitur.. su optika
turetu bendrauti ko gero kolegos medikai (tik gal ne is tech puses), o is tech. puses - fizikai :)