Tema: Re: Reikalingas sviesolaidis.
Autorius: Vaidas s
Data: 2008-05-11 11:39:21
Dabar supratau ko tau reikia :) Praktiskai tu turi nusipirkti pati
elementariausia vadinama dzemperi, siaip juos daug firmu gamina :) gakiu ir
perleisti turiu ir tokiu :0 ilgis nuo 1iki 15 metru storis apie 1 mm, tik
neuzmirsk vieno dalyko , kokie pajungimo galai pas tave. Ta prasme nuo
halogeninio sviestuvo ir i mikroskopa. Siaip jo kaina tau ir sudarys butent
galu uzdirbimas, jei galai standartiniai tipo LC, FC tai tokiu rasciau :)