Tema: Re: Reikalingas sviesolaidis.
Autorius: MRT
Data: 2008-05-10 20:55:16

+

> Dr. Renaldas Kanarskas
> General Dentist,

=

Galetum pajungti visus 32 dantis ir dar 16 liktu "zapasui" :)
vienos skaidulos skersmuo bus panasus i plauko +/- keli kartai.
Geriau is karto pasakyk, kur tu ta sviesolaidi ketini naudoti..
Jei prisiminus labai sena diskusija apie mazyte kamera ir jei
teisinga prielaida darau, kad reikia kazkokiam ale "zondui",
tada to "sviesolaidzio" ne pas kompiuterastus reiktu klaust..

PS. tie 5-10 mm storis - cia normima vienai skaidulai ar kaip?..