Tema: Re: banklink ir pan mokejimo tarpininku salygos?
Autorius: Ssang Yong
Data: 2019-02-20 08:20:06
> Apie tris kartus nepagavau kampo

bankui, vienai saskaitai ir tarkim "kauno vandenu" saskaitoj yra eilute
"pard. kaina salto v." ir t.t.

siaip nematau prasmes, nes vistiek rodmenis reikia surasinet, tai ar banko
saite, ar kur kitur, esmes nelabai keicia. uz kokias siuksles galima
susetupint, kad automatiskai nuskaiciuotu, uz interneta ta pati suma visad,
tai irgi automatini mokejima galima padaryt.