Tema: Re: banklink ir pan mokejimo tarpininku salygos?
Autorius: DK
Data: 2019-02-19 21:59:42
Kam tu dviratį išradinėji, neturi ką veikt?
https://www.paysera.lt/v2/lt-LT/imoku-surinkimas-svetaineje
Susidiegi pagal savo TVS.
Daugumai vartotojų Payseros įskiepis bus matytas, pažįstamas, suprantamas.
Kiek prekių bus parduotuvėje? Mes naudojame savo www skirtinguose ir
Magento, ir Opencart, ir net Wordpress. Tai mano nuomone Magento yra
visiškas šūdas - gremėzdiška sistema reikalaujanti dedikuoto serverio,
betkoks pirstelėjimas reikalauja plugino (dažniausiai mokamas, ir
dažniausiai 99usd) ir programuotojų. Nu vien žo.