Tema: Re: banklink ir pan mokejimo tarpininku salygos?
Autorius: fenix
Data: 2019-02-19 22:18:49
2019.02.19 21:59, DK rašė:
> Kam tu dviratį išradinėji, neturi ką veikt?
> https://www.paysera.lt/v2/lt-LT/imoku-surinkimas-svetaineje
> Susidiegi pagal savo TVS.

paysera zinau, ten papildomu paaiskinimu nereikia. noreciau, akd ju
iskiepis kai kurioms platformoms butu geresnis, bet yra palyginti gerai

> Daugumai vartotojų Payseros įskiepis bus matytas, pažįstamas, suprantamas.
> Kiek prekių bus parduotuvėje? Mes naudojame savo www skirtinguose ir

sakykim 500-1k. ne taip ir mazai

> Magento, ir Opencart, ir net Wordpress. Tai mano nuomone Magento yra
> visiškas šūdas - gremėzdiška sistema reikalaujanti dedikuoto serverio,
> betkoks pirstelėjimas reikalauja plugino (dažniausiai mokamas, ir
> dažniausiai 99usd) ir programuotojų. Nu vien žo.

cia veliames i filosofine diskusija. man visos sistemos isvardintos
gerai ir tie 99eur yra juokas palyginti kiek kainuotu pasamdyt
programeri, kad padarytu nuo 0. whatever, nesiginciju.

vienas projektas nusimato konkuruojant kaina, tai 1% skirtumas ziauriai
pasijaus, nes marzos nedideles, kai kurioms prekems iki 10%. del to
paysera nera taip is karto gerai.